МО

                        ПортфолиоМастер-классНа страницу МО

Нұрғалиева К. Қ. Ашық сабақ.  Асыл мұра Сынып: 7

 

Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ Асыл мұра

 Сабақтың мақсаты:

1. Білімділік: Өткен модуль бойынша алған білімдерін жинақтап,пысықтай отырып, қорытындылау. Оқушылардың белсенділігін, тілін дамыту,ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, қарым-қатынас жасау білуге үйрету.Шылау бойынша алған теориялық білімдерін практикалық тұрғыда тексеру.

2. Дамытушылық: Балалардың ойлау әрекетінің әр түрлі біліктілігін дамыту, есте сақтау қабілетін дамыту, ауызекі сөйлеуге, ауызша да, жазбаша да тіл мәдениеттерін дамыту.

3. Тәрбиелік: Оқушылардың қазақ тіліне деген сүйіспеншілігін дамыту.Ойындар,көрнекі құралдар арқылы сабақтың қызығушылығын арттыру.Ұлттық салт-дәстүрлерді қадірлеу білуге, Отаншылдыққа, адамгершілікке, туған жерін, тілін сүюге тәрбиелеу .

 Сабақтың типі. білімді бекіту,жүйелеу сабағы

Сабақтың әдіс- тәсілдері: сұрақ жауап,іздендіру,ойландыру, әңгіме, сөйлесу,ойын ойнау

Сабақтың көрнекілігі : бала тәрбиесіне байланысты салт дәстүрлер бейнеленген суреттер, салт дәстүрлер туралы нақыл сөздер, кітап көрмесі,техникалық құралы- магнитофон

  

 Сабақтың барысы

 І Ұйымдастыру кезеңі  - Бүгін нешесі?

Сыныпта кім жоқ?

ІІ Сабақтың тақырыбымен таныстыру

-   Өткен сабақтарда біз сендермен қазақ халқының салт-дәтүрлерімен, ұлттық ойындарымен, ұттық аспаптарымен таныстық.Осылардың бәрі атадан қалған асыл мұра. Бүгінгі тақырыбымыз осыған байланысты Асыл мұра деп аталады.

 ІІІ Қайталау  Қазақ дәстүрі тек ата-ана ғана емес, жалпы адамды сыйлауға баулиды дейді халық.Қазақ  халқының салт  - дәстүрлерінің түрлері өте көп.

- Бала тәрбиесіне байланысты қандай салт-дәстүрлерімен таныстық?

-Бұл қандай дәстүр?

-Тұсау кесер тойы туралы толығырақ кім айтып береді?

-Бұл тойларға кімдерді шақырады?

-Ақсақалдар балаларға, жастарға қандай тілек білдіреді?

-Біз сендермен қандай бата- тілекпен таныстық?( оқушы білген батаны айтады)

-Қонақта адамдар көңіл-күйін қалай көтереді?

-Ұлттық ойындар нені дамытады?

-Ұлттық ойындардың қандай түрлерін білесіңдер?

 Ойын. Қазір біз сендермен Сиқырлы сандық ойын ойнаймыз. Асықтарды алып, сұрақтарға жауап бересіңдер.

1 сұрақ: - Қандай ойын көшпелі халық үшін өте қолайлы, тез жиналып, тез құрылады?

         ( Алтыбақан)      А

2 сұрақ:-  Бұл ойынға ер адамдар ғана қатысады.ойынға ұзын жіп немесе арқан керек?

          ( Арқан тарту )   У

3 сұрақ: - Ойын-сауық ойындарына қандай ойындар жатады?     Л

4 сұрақ: - Ой дамытушы ойындарды ата.                     Ы

5 сұрақ: -  Спорт ойындарын білесің бе?               Ш

          А , У ,   Л ,  Ы ,   Ш

Қандай сөз құрастыруға болады?     ШЫЛАУ

Грамматика:    - Шылау деген не?

 -Шылау сөздер неше түрге бөлінеді?

- Септеулік шылау қалай қолданылады?

 - Демеулік шылау туралы не білесің?

  - Жалғаулықтар нені байланыстырады?

Тапсырмаларды орындаймыз. Дәптерлерді ашып жазыңдар .....

1. дейін, шейін , бірге  - қандай шылаулар?

Бұл септеуліктермен сөз тіркестерді құрастырайық.

......                               ......                        .....

......      дейін                .....      үшін          ......      бірге

.....                                ......                        .....

 -Кім сөйлем құрастырады?

2. Берілген сөздерден сөйлем құрап, шылаулардың түрін ажыратыңдар

 Той, ма, болады, бүгін

 Құрды, мен, жігіттер, алтыбақан, қыздар

 

 

 Енді балалар демалайық, музыканы тыңдайық. ( оркестрдің орындауында - күй)

Бұл қандай музыка?

- Күйдің авторы кім?

- Бұл күйді кім орындайды? ( Құрманғазы атындағы халық аспаптар оркестрі )

   Балалар,  Отырыр сазы деген фольклорлық  оркестрі туралы не білесіңдер?

- Бұл оркестрде қандай халық аспаптар бар?

- Ұлттық аспаптардың неше түрі бар?

Тапсырма: Бұл аспаптарды топтастырамыз.

( оқушылар тақтаға шығып, аспаптардың атауларын  үш топқа топтастырады)

 

- Сен қонаққа баруға ұнатасың ба?

-Қонаққа кімге барасың?

Үйде қандай қазақ халқының ұлттық тағамдарды пісіресің?

- Өзің қонаққа шақырасың ба?

- Қазақ  халқы қандай халық?

- Қонақ туралы қандай мақал мәтелдерді білесіңдер?

     Ал енді сөйлесуді тыңдайық. ( Сөйлесу:  Туған күніне шақыру )

 

 Сөйлесу:  Туған күніне шақыру

- Сәлем, Даша!

- Сәлем,Әсемгүл!

-Даша, мен сені туған күніме шақырамын.

 - Рақмет! Құттықтаймын! Сағат нешеде?

-  Кешке сағат алтыда.

 - Сен менен басқа кімді шақырасың?

- Достарымды және  сыныптастарымды.

- Ұлттық тағамнан нені әзірлейсің?

- Әрине, қазақша ет болады, бауырсақ.

- Бәрекелді, мен бауырсақты өте  жақсы көремін!

- Ал, жарайт .Сау бол! Сені асыға күтемін. Кешікпе.

- Рақмет Уақытында келемін.

 

Сұрақтарға жауап беріңдер.

  - Біз кімдердің әңгімесін тыңдадық?

  - Қыздар не арқылы сөйлесті?

  -Олар не туралы сөйлесті?

  - Сағат нешеге?

  - Даша қаз. халқ..қандай  ұлттық тағамын жақсы көреді?

 

 Тапсырма

 Енді балалар,  Әсемгүлдің туған күніне қандай тілек білдіресіңдер?

 Үй тапсырмасы: 129 б. 1 т. Тест сұрақтарына жауап беріңдер.

Бағалау

Қорытынды: - Бүгін біз не туралы қайталадық?

                       -  Қалай ойлайсыңдар сабақ пайдалы болды ма?

                       -  Сабақта саған ең ұнағаны не?

                       -  Өзіңе пайдалы мәлімет алдың ба?

-Ал , енді сабақ аяқталды .Сау болыңдар!

-        

    ПортфолиоМастер-классНа страницу МО

 

Сайт управляется системой uCoz